Alldeles för sent...


Har spenderat en stor del av natten med att redigera bilder för klassens tidning. Vi var, vad jag fått reda på, tvungna att ha en sida med bilder på alla grupper! Grafgruppen kommer lacka ur på mig imorgon för att jag ger dem .jpg-bilder och för att jag inte låter dem redigera mina bilder. HAHA! Blir de inte nöjda får de nog en sko i varsin röv... Guuud vad jag vill se deras miner nuuu. (':

Imorgon (idag?) har jag bara 2,5h svenska och sedan träna på gympan. Ska till stan och köpa lite grejer också tror jag. Nu ska jag.. Vad FAEN ska jag göra nu? Går jag och lägger mig nu kommer jag att komma till skolan runt 12 och jag har slut på bilder... Mitt rum behöver städas.. men... näääeee. Vi får se vad jag gör.


Jag har redigerat en hel del så de ska se till att bli nöjda nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback