Skolarbete: Struktur


Nu är jag tillbaka igen och är sprängfylld med tårta. Måste säga att lägenheten vi var i var otroligt snygg också! Allting var sådär lantligt vitt och mysigt.

Sambandet mellan förra bilden och låten "We can work it out" är faktiskt att The Beatles har gjort en låt som har samma titel. Och vad är smartare då än att ha ett par skalbaggar som kryper runt då?

Det är även dags att inviga kategorin "Skolarbeten" nu också! Fast jag är inte säker på att bilden får stanna kvar där, eftersom jag tror att jag ska välja en annan bild. Kanske bilden med skalbaggarna? Uppgiften var "Struktur" och mycket mer än ett ord brukar vi inte få veta om våra uppgifter. Detta tycker jag är riktigt bra; annars kan det ofta vara så att man måste fota en bil eller en cykel.


Vad som är strukturen i bilden är nog inte sådär jättesvårt att förstå?


Kommentarer
Postat av: Klara Tho.

Gillar färgerna i bilden, mer behöver jag inte skriva.

2010-03-14 @ 22:47:10
URL: http://klaratho.blogg.se/
Postat av: Amanda

Gillar det trasiga och det Kla gillar. :D

2010-03-14 @ 22:48:05
URL: http://amandatho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback