geenomgång


Nu blir det genomgång snart.. Om 25 minuter börjar skolan och jag kanske borde ta och gå dit..?
När jag vaknade av alarmet klockan 05.50 så fick jag panik.. Jag glömde helt bort att det är ljust på morgonen nu och min väggklocka har en förmåga att smälta in mot bakgrunden (visarna iaf) vilket gör att 05.50 lätt ser ut som 09.25... Jag var jättenära på att smsa någon och fråga om man missar någonting viktigt om man inte är med på genomgången idag..
Återigen en såndär bild som inte har någonting med texten att göra.. Dessutom är den sned.. D:


Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: jo i och för sig :P

näe jag blir knappt sjuk ^^

hur mår du idag då?

2010-05-18 @ 15:28:14
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback