Skolarbete


Veckan efter höstlovet ska vi ha 40 fotografier att visa upp. Ett eller två teman får man ha. Det är en ganska maffig uppgift eftersom det är lite halvsvårt att sammankoppla minst 20 bilder till ett enda tema. Det blir förstås enklare om man har något tema som "röd" eller "färg" men det känns fantasilöst.
Mina teman är valda, fast jag har inget namn på det ena. Det är svårt att förklara med en rubrik. Jag har gjort klart 3 bilder och det blir riktigt coola bilder. Ni kommer förstå. Hjälp mig med ett namn på temat.
Som ni kanske förstår så blandar jag svartvita bilder med färgglada och halvgalna illustrationer.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Älskar bilden med snigeln! Underbart söt!



hmm.... temat kan vara: En galen värld i Kristians huvud. xD

2010-10-14 @ 22:37:16
URL: http://amandatho.blogg.se/
Postat av: Josefine

Det är inte alls första advent den 22 november..

2010-11-22 @ 05:54:11
URL: http://jsvin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback