Muffins


Jag gjorde aaasgoda cupcakes i helgen! Fyfan vad gosa asså. Polkagris var det i dem. Fast det blev inte mycket smak.. Än så länge har jag bara bild på dem i muffinsstadie och inte med frosting på men det kommer jag nog ändra på senare idag.

Ska börja riktigt på mitt projektarbete idag också. Äntligen! Börjar bli knappt om tid för om lite drygt en månad ska jag helst vara klar med hela min utställning. Hela alltet kommer vara 10 bilder, 2 korta dokumentationsfilmer, en bildbok och en hemsida)
Jag undrar en sak.. Många av mina muffins såg ut som vulkaner som precis sprutat lava! Vad FAAN gjorde jag för fel?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vulkan-muffisarna blev kanske arga på dig? Du kanske inte var tillräckligt omtänksam mot dem?xD

2011-02-28 @ 15:03:46
URL: http://amandatho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback